مهاجرت تحصیلی به آلمان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مهاجرت تحصیلی به آلمان
نوشته شده در سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 23
نویسنده : admin

بررسی مهاجرت تحصیلی به آلمان
برای مهاجرت تحصیلی به آلمان باید دقت داشته باشید بسیاری از دانشجویان به علت عدم اطلاع از قوانین مهاجرتی در این زمینه به علل مختلف به رشته و دانشگاه مورد نظر و بورسیه تحصیلی در آلمان نمی رسند، اخذ اقامت آلمان از طریق مهاجرت تحصیلی به آلمان یکی از مناسب ترین راه های رسیدن به تابعیت آلمان است که باید در این زمینه با متخصصین امر ، وکیل مهاجرتی اروپایی و مجرب مشورت نمایید تا به نتیجه دلخواه و مورد نظر دست پیدا کنید . وکلای مهاجرت و کارشناسان مجرب موسسه حقوقی ملک پور آماده­ی کمک به شما متقاضیان عزیز هستند.

داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی از دانشگاه های ایران یکی از مهمترین نکاتی است که مورد سوال بسیاری از متقاضیان مهاجرت تحصیلی به آلمان است ، اینکه مدرک شما از چه دانشگاهی از ایران باشد برای مهاجرت تحصیلی به آلمان بسیار نکته مهم و حائز اهمیتی است ، امروزه دانشگاه های آلمان به دانشگاه های پیام نور و علمی کاربردی کمتر رغبت نشان داده و در بعضی از دانشگاه های این کشور پذیرش می کنند .

در باب مهاجرت تحصیلی به آلمان هزینه های تحصیل در کشور آلمان به صورت رایگان است و باید دقت بفرمایید که متقاضیان مهاجرت تحصیلی به آلمان نه اینکه هیچ مبلغی را پرداخت نکنند بلکه باید گفت تقریباً شاید مبلغ ترمی ۴۰۰ تا ۵۰۰ یورو باید به دانشگاه برای خدمات تحصیلی و دانشجویی پرداخت شود و این هزینه تحصیل در آلمان به عبارتی در مقایسه تمام کشور هایی اروپایی رایگان است . در مورد هزینه های زندگی در آلمان باید خاطر نشان کرد که ماهیانه دانشجویان حدود ۹۰۰ تا ۱۲۰۰ یورو برای زندگی دانشجوی خوب و متوسط هزینه خواهند داشت ولکن این هزینه زندگی بستگی به سبک زندگی متقاضیان مهاجرت تحصیلی به آلمان خواهد داشت . نکته حائز اهمیت در مهاجرت تحصیلی به آلمان این است که دانشجویان در حین تحصیل از اجازه کار قانونی برخوردار اند و دانشجویان می توانند به کار دانشجویی در این کشور مشغول باشند و ساعتی تقریباً ۸ تا ۱۲ یورو بسته به کار درآمد داشته باشند و بخشی از هزینه های زندگی خود را پرداخت نماییند . نکته دیگر در بحث مهاجرت تحصیلی به آلمان امکان اخذ اقامت پس از تحصیل در آلمان است که متقاضیان مهاجرت تحصیلی به آلمان می توانند پس از فارغ التحصیل شدن در این کشور اقامت داشته باشند و از مزایایی چون امکان اخذ پذیرش تحصیلی در مقاطع بالاتر و امکان پیدا کردن کار در این کشور و اقدام جهت طرق مختلف قانونی دیگر است . این بدین معنا است که دانشجویان متقاضی مهاجرت تحصیلی به آلمان به راحتی می تواند پس از تحصیل به فکر تابعیت آلمان باشند .

مجوز اقامت فارغ­ التحصیلان
پس از اتمام تحصیلات خود در آلمان صمیمانه از شما دعوت می­شود که دانش و تخصص خود را در آلمان به درستی بکار ببندید. در مقاله­ی حاضر اطلاعاتی را درباره­ی شرایط اقامت شرح می­دهیم.

دانشجویان کشورهای غیراتحادیه اروپا
کشور آلمان مجوزهای اقامتی بسیار جالبی را از طریق پذیرش شغلی که با تحصیلات شما مرتبط است در اختیارتان می­گذارد. در راستای کسب اطلاعات در باب مهاجرت تحصیلی به آلمان توجه به نکات زیر الزامیست.

مرحله­ ی ۱: مجوز اقامت ضمن کاریابی
شما می­توانید ضمن کاریابی براساس مهارت­ها و تحصیلات خود در دفتر محلی ثبت اتباع خارجی برای یک مجوز اقامت ۱۸ ماهه درخواست بدهید.

در طول این ۱۸ ماه می­توانید از طریق هر نوع اشتغالی خود را از لحاظ مالی تأمین کنید و در جست­وجوی شغل مورد نظر خود باشید.

 

منبع:malekpour





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: